top of page

Kiduo hledá

ACCOUNTa/ku

Přijímání nových CV ukončeno. Děkujeme :) 

Kdo jsme

Kiduo je studio, které dělá z českých firem love brandy. Jak? Pro každého klienta sestavíme na míru tým odborníků a během společných konzultací a workshopů pro něj vytvoříme smysluplnou komunikaci značky, o kterou se následně staráme.

 

Spolupracujeme s kreativci, fotografy, grafiky, copywritery, designéry a i když sídlíme v Praze, naši klienti jsou z různých koutů Česka. Všemu velí Filip se Zuzanou, kteří studio založili.

Filip_Simonik_Kiduo_pred_Puppem_edited.jpg

Proč hledáme accounta/ku

Většina značek, které máme na starost, patří do prémiového segmentu. Proto nestačí, že klientům přinášíme know-how a našim kolegům zajímavé úkoly. Všichni také očekávají empatickou a hladkou komunikaci, ze které budou cítit, že vše máme pevně ve svých rukou a všechno dobře dopadne.

Filip | spoluzakladatel Kiduo

Filip před Grandhotelem Pupp. Respektive před jeho reklamou na Václavském náměstí, kterou připravil.

Jak bude vypadat tvůj den

Od pondělí do pátku dvakrát denně zkontroluješ pracovní e-mail, co je nového a jak se projekty vyvíjí. Podle toho zaktualizuješ projektový nástroj ClickUp, kde si evidujeme veškeré úkoly. Pokud se nějaký z nich zasekl, začneš urgovat. Přičemž na každého z našich klientů a kolegů platí něco jiného. Někomu budeš muset zavolat, jinému postačí SMS. Někdo odpoví ráno, jiný pozdě v noci. Pro nové projektové schůzky, které se objeví v kalendáři, rezervuješ zasedačky a zaregistruješ hosty do systému.

Pak jsou tu odměny za odvedenou práci (interní krycí název: dukáty) pro naše kolegy nebo studio. Na objednávky a faktury vedeme chytrou tabulku, kterou budeš aktualizovat a dávat podle ní pokyny účetnímu.

 

Alespoň dvakrát týdně  se potkáme v našich kancelářích ve Wework na Národní třídě, abychom si dali hodinový update a řekli si, co nás výhledově čeká a na všem se sladili. Správcům sociálních sítí a fotografům, kteří na updates nechodí, zavoláš, zda vše běží podle plánu a nepotřebují podporu od někoho ze studia.

Nesejde na tom, jestli jsi holka nebo kluk. Ze zkušenosti víme, že tato role nejlíp sedne lidem, kteří jsou komunikativní, pečliví a samostatní, podle MBTI typologie patří mezi strážce. Co to je?

Taky budeš potřebovat základní orientaci v marketingu – rozumět termínům jako tisková data, microsite nebo font. Práce je to samostatná, proto už si musíš vědět rady nebo si proaktivně říct o pomoc. Výstižně o tomto mindsetu  mluví v 51. díle The Rework Podcast.

Půjde mi to?

strazci_MBTI.jpg

Co máme na stole

Pro lepší představu: aktuálně se staráme o veškerou komunikaci catering White Circus, v rámci které vznikají PR články, organizujeme focení a spravujeme Linkedin. Dále se staráme o bistro Sensa, kde zodpovídáme za komunikaci na sociálních sítích a propagaci eventů. Připravujeme novou strategii značky interiérových designérů  z Absolut Design nebo daňových poradců z Moneus. A aby toho nebylo málo, řešíme svůj vlastní rebranding! Práce je to tedy různorodá, stejně jako lidé, se kterými budeš v kontaktu.

Co budeš mít na starost

Budeš hlasem a centrálním dispečinkem studia. Tvým úkolem bude:

  • sbírat informace, vyhodnocovat jejich prioritu a podle toho je předávat mezi kolegy a klienty a zadávat do ClickUp

  • budeš hodně komunikovat – po telefonu, e-mailu, SMS a WhatsAppu

  • spravovat kalendáře, hledat termíny schůzek (fungujeme na cloudu Google Workspace), rezervovat zasedačky a registrovat host

  • hlídat termíny a citlivě popohánět ty, kterým dělá problém je plnit #cukr&bič

  • pomáhat Filipovi a Zuzaně dotahovat úkoly, které ti svěří

  • hlídat, aby dodavatelé měli včas zaplaceno od nás a my od klientů

  • hlídat odpracované hodiny na projektech (s tím ti pomůže Toggl Track)

Důležité formality

Potřebujeme tvou pomoc na zhruba 20 hodin týdně v časech, které si spolu pevně stanovíme. Práce je to proto vhodná pro studenty marketingu nebo managementu.

Počítáme s minimální odměnou 250 Kč na hodinu a spolupráci na IČ (smlouva o spolupráci), zaučením v březnu a nástupem od dubna.

Aby vše hladce plynulo, potřebujeme se potkávat fyzicky v kanceláři. Proto musíš být z Prahy.

Wework3.jpeg
Wework2_edited.jpg
wework1.jpeg
Kdo jsme
bottom of page