Přijímání nových CV ukončeno. Děkujeme :) 

Kiduo hledá

ASISTENTa/ku

Kdo jsme

Kiduo je studio, které dělá z českých firem love brandy. Jak? Pro každého klienta sestavíme na míru tým odborníků a během společných konzultací a workshopů pro něj vytvoříme smysluplnou komunikaci značky nebo příjemný zážitek pro zákazníky.

 

Spolupracujeme s výzkumníky, analytiky, stratégy, kreativci, grafiky, copywritery, designéry a i když sídlíme v Praze, naši klienti jsou z různých koutů Česka. Všemu velí Filip se Zuzanou, kteří studio založili.

Filip_Simonik_Kiduo_pred_Puppem_edited.jpg

Proč hledáme asistenta/ku

Kiduo nám za poslední rok vyrostlo z konzultantského dua do malého studia. Přibývá mailů, faktur, klientů, drobných úkolů a na krocení toho všeho už jednoduše sami nestačíme 🤯. Proto hledáme pravou ruku, která nám pomůže vše dirigovat. 

 

Filip | spoluzakladatel Kiduo

Filip před Grandhotelem Pupp. Respektive před jeho reklamou na Václavském náměstí, kterou připravil.

Jak bude vypadat tvůj den

Každý den zkontroluješ pracovní e-mail, co je nového a jak se projekty vyvíjí. Podle toho zaktualizuješ projektovou tabulku, kde si evidujeme veškeré úkoly a zejména termíny. Pokud se nějaký z nich zasekl, začneš urgovat. Přičemž na každého z našich klientů a kolegů platí něco jiného. Někomu budeš muset zavolat, jinému postačí SMS nebo zpráva na Slacku. Pro nové schůzky, které se objeví v kalendáři, rezervuješ zasedačky a zaregistruješ hosty do systému.

Pak jsou tu faktury, které jsme poslali klientům nebo spolupracovníci nám. I na ty máme tabulky. Pohlídáš, aby vše bylo zaplaceno včas a jemně upozorníš klienta, pokud překročí splatnost.

 

Jednou týdně  se potkáme v našich kancelářích ve Wework na Národní třídě, abychom si dali ucelený update a řekli si, co nás výhledově čeká a na všem se sladili. Správcům sociálních sítí a fotografům, kteří na updates nechodí, zavoláš, zda vše běží podle plánu a nepotřebují podporu od někoho ze studia.

Nesejde na tom, jestli jsi holka nebo kluk. Ze zkušenosti víme, že tato role nejlíp sedne lidem, kteří jsou komunikativní, pečliví a samostatní, podle MBTI typologie patří mezi strážce. Co to je?

 

Úspěšně odřízený projekt a znalost základních marketingových pojmů jako tisková data, microsite nebo font jsou nezbytnost. Práce je to samostatná, proto už si musíš vědět rady nebo si proaktivně říct o pomoc. 

Půjde mi to?

strazci_MBTI.jpg

Co máme na stole

Pro lepší představu: aktuálně pracujeme na kampani pro catering White Circus, v rámci které vznikají podklady pro inzerci, nová webová stránka a PR články. Ten první je součástí letního čísla Amazing Magazínu. Dále se staráme o komunikaci bistra Sensa, kde teď upravujeme komunikaci na sociálních sítích a koordinujeme vznik ilustrací, které doplní vizuální styl značky. K tomu pomáháme s komunikační strategií online aplikace Brandcloud nebo řešíme rebranding velkovýrobce nábytku.

Co budeš mít na starost

Budeš pravou rukou studia. Tvým úkolem bude:

  • sbírat informace, vyhodnocovat jejich prioritu a podle toho je předávat mezi kolegy a klienty

  • budeš hodně komunikovat – po telefonu, e-mailu, SMS, WhatsAppu a Slacku

  • spravovat kalendáře, hledat termíny schůzek (fungujeme na cloudu Google Workspace), rezervovat zasedačky a registrovat hosty

  • hlídat termíny a citlivě popohánět ty, kterým dělá problém je plnit #cukr&bič

  • pomáhat Filipovi a Zuzaně dotahovat úkoly, které ti svěří

  • připravovat podklady pro účetního Jakuba (upozorňovat na zakázky k fakturaci, evidovat účtenky a faktury od dodavatelů)

  • hlídat odpracované hodiny na projektech (s tím ti pomůže Toggl Track)

  • pokud aktivně řídíš, vytrhneš nám trn z paty během pracovních výjezdů mimo Prahu (Filip totiž zvládá řídit jen značky)

Co za to

Peníze na účtě do desátého v měsíci. Kolik? To záleží na tvých zkušenostech. Minimálně to bude 250 Kč na hodinu. Asistent-a/ku nyní vytížíme přibližně na 15–20 hodin týdně (spolupráce na IČ, smlouva o spolupráci), konkrétní rozložení hodin do dnů si domluvíme tak, ať vyhovuje tobě i nám.

wework1.jpeg
Wework3.jpeg
Wework2_edited.jpg