Přijímání nových CV ukončeno. Děkujeme :)
Kdo jsme
Kiduo je studio, které dělá z českých firem love brandy. Jak? Pro každého klienta sestavíme na míru tým odborníků a během společných konzultací a workshopů pro něj vytvoříme smysluplnou komunikaci značky nebo příjemný zážitek pro zákazníky.
Spolupracujeme s výzkumníky, analytiky, stratégy, kreativci, grafiky, copywritery, designéry a i když sídlíme v Praze, naši klienti jsou z různých koutů Česka. Všemu velí Filip se Zuzanou, kteří studio založili.

Proč hledáme asistenta/ku
Kiduo nám za poslední rok vyrostlo z konzultantského dua do malého studia. Přibývá mailů, faktur, klientů, drobných úkolů a na krocení toho všeho už jednoduše sami nestačíme 🤯. Proto hledáme pravou ruku, která nám pomůže vše dirigovat.
Filip | spoluzakladatel Kiduo
Filip před Grandhotelem Pupp. Respektive před jeho reklamou na Václavském náměstí, kterou připravil.
Jak bude vypadat tvůj den
Každý den zkontroluješ pracovní e-mail, co je nového a jak se projekty vyvíjí. Podle toho zaktualizuješ projektovou tabulku, kde si evidujeme veškeré úkoly a zejména termíny. Pokud se nějaký z nich zasekl, začneš urgovat. Přičemž na každého z našich klientů a kolegů platí něco jiného. Někomu budeš muset zavolat, jinému postačí SMS nebo zpráva na Slacku. Pro nové schůzky, které se objeví v kalendáři, rezervuješ zasedačky a zaregistruješ hosty do systému.
Pak jsou tu faktury, které jsme poslali klientům nebo spolupracovníci nám. I na ty máme tabulky. Pohlídáš, aby vše bylo zaplaceno včas a jemně upozorníš klienta, pokud překročí splatnost.
Jednou týdně se potkáme v našich kancelářích ve Wework na Národní třídě, abychom si dali ucelený update a řekli si, co nás výhledově čeká a na všem se sladili. Správcům sociálních sítí a fotografům, kteří na updates nechodí, zavoláš, zda vše běží podle plánu a nepotřebují podporu od někoho ze studia.
Nesejde na tom, jestli jsi holka nebo kluk. Ze zkušenosti víme, že tato role nejlíp sedne lidem, kteří jsou komunikativní, pečliví a samostatní, podle MBTI typologie patří mezi strážce. Co to je?
Úspěšně odřízený projekt a znalost základních marketingových pojmů jako tisková data, microsite nebo font jsou nezbytnost. Práce je to samostatná, proto už si musíš vědět rady nebo si proaktivně říct o pomoc.
Půjde mi to?
Co máme na stole
Pro lepší představu: aktuálně pracujeme na kampani pro catering White Circus, v rámci které vznikají podklady pro inzerci, nová webová stránka a PR články. Ten první je součástí letního čísla Amazing Magazínu. Dále se staráme o komunikaci bistra Sensa, kde teď upravujeme komunikaci na sociálních sítích a koordinujeme vznik ilustrací, které doplní vizuální styl značky. K tomu pomáháme s komunikační strategií online aplikace Brandcloud nebo řešíme rebranding velkovýrobce nábytku.
Co budeš mít na starost
Budeš pravou rukou studia. Tvým úkolem bude:
-
sbírat informace, vyhodnocovat jejich prioritu a podle toho je předávat mezi kolegy a klienty
-
budeš hodně komunikovat – po telefonu, e-mailu, SMS, WhatsAppu a Slacku
-
spravovat kalendáře, hledat termíny schůzek (fungujeme na cloudu Google Workspace), rezervovat zasedačky a registrovat hosty
-
hlídat termíny a citlivě popohánět ty, kterým dělá problém je plnit #cukr&bič
-
pomáhat Filipovi a Zuzaně dotahovat úkoly, které ti svěří
-
připravovat podklady pro účetního Jakuba (upozorňovat na zakázky k fakturaci, evidovat účtenky a faktury od dodavatelů)
-
hlídat odpracované hodiny na projektech (s tím ti pomůže Toggl Track)
-
pokud aktivně řídíš, vytrhneš nám trn z paty během pracovních výjezdů mimo Prahu (Filip totiž zvládá řídit jen značky)
Co za to
Peníze na účtě do desátého v měsíci. Kolik? To záleží na tvých zkušenostech. Minimálně to bude 250 Kč na hodinu. Asistent-a/ku nyní vytížíme přibližně na 15–20 hodin týdně (spolupráce na IČ, smlouva o spolupráci), konkrétní rozložení hodin do dnů si domluvíme tak, ať vyhovuje tobě i nám.


