Pozice obsazena

Kiduo hledá

TVŮRCE 
OBSAHU

Kdo jsme

Kiduo je studio, které dělá z českých firem love brandy. Jak? Pro každého klienta sestavíme na míru tým odborníků a během společných konzultací a workshopů pro něj vytvoříme smysluplnou komunikaci značky nebo příjemný zážitek pro zákazníky.

 

Spolupracujeme s výzkumníky, analytiky, stratégy, kreativci, grafiky, copywritery, designéry a i když sídlíme v Praze, naši klienti jsou z různých koutů Česka. Všemu velí Filip se Zuzanou, kteří studio založili.

Kiduo_Kantyna_nabor1.jpg
Kiduo_Kantyna_nabor2.jpg
Kiduo_Kantyna_nabor3.jpg

Takto vypadala vizuální rešerše restaurace Kantýna, na jejímž základě vznikl styl focení pro tento pražský podnik. Vytvořeno v roce 2017 a dodnes restaurací využíváno. I ty budeš spoluurčovat směr svěřených značek.

Proč
tě potřebujeme do týmu

V Praze je hromada značek, které mají nádherné profily na sociálních sítí. Většina z nich mě ale nudí. Proč? "Mít to hezké" je dnes samozřejmost. Zajímá mě, jak publikovaný obsah odráží byznysové cíle značky. Její cílovku. A dlouhodobou strategii. Zda jako zákazník dostávám užitečné informace, nebo jen marketingovou vatu. Do týmu hledáme tvůrce obsahu, kteří chtějí u našich klientů obsah pro sítě, newslettery, časopisy, ... nejen sbírat a sdílet, ale také přemýšlet, jestli cílovou skupinu naše komunikace zajímá.

 

Filip | spoluzakladatel Kiduo

Co budeš mít na starost

Budeš budovat komunitu kolem svěřených značek a zásobit ji obsahem a informacemi. Tvým úkolem bude:

  • pravidelně chodit do restaurací, hotelů a podniků našich pražských klientů, komunikovat s jejich týmy a zjišťovat, co je u nich nového,

  • proaktivně přicházet s nápady, co za informace by stálo za to sdílet se zákazníky,

  • sesbírané novinky a vlastní nápady zpracovávat do marketingového obsahu = fotit na mobil, psát texty příspěvků, navrhovat obsah newsletterů a článků, točit videa (stories / reels / TikTok),

  • sestavovat obsahový plán pro každou ze značek,

  • odpovídat fanouškům na sociálních sítích, lajkovat a sdílet jejich příspěvky a zjištěnou zpětnou vazbu přinášet zpět do studia,

  • zapojovat do práce kolegy ze studia, když to pomůže výsledku nebo si s něčím nebudeš vědět rady – k ruce ti budou brand stratégové, kreativci, produkční Hanka, copywriteři, fotografové a odborníci na reklamní kampaně.

 

Jako první tě čeká převzetí komunity vytvořené kolem bistra Sensa (Instagram + Facebook).

16personalities_konzul.png

Ze zkušenosti víme, že tato role nejlíp sedne lidem, kteří jsou akční, mají vyřídilku a patří mezi extroverty. Nesejde na tom, zda jsi holka nebo kluk. Musíš mít ale cit pro krásno, protože budeš pracovat pro prémiové značky.

Půjde mi to?

Hledáme osobnosti,
ne supermany

Z výše vypsaných úkolů se jednomu může zatočit hlava. Ale neboj. Po 10 letech v marketingu víme, že neexistuje člověk, který je perfektní psavec, fotograf, networker a ještě zvládá vyplňovat tabulky a hlídat deadliny. Proto budeš pracovat v týmu s ostatními kolegy ze studia, aby tvá slabá místa vykryli a ty ses mohl/a věnovat tomu, v čem exceluješ.

Co za to

Peníze na účtě do desátého v měsíci. Kolik? To záleží na tvých zkušenostech a množství práce, které zastaneš. Budeme tě potřebovat přibližně na 20 hodin týdně. Počítej s tím, že se časově budeš muset přizpůsobovat potřebám klientům. Proto se tato práce špatně kloubí s jinými aktivitami s pevným rozvrhem (prvák a druhák výšky nebo full-time job) a není vhodná pro mimopražské.

Ke Smlouvě o spolupráci (budeš potřebovat IČO) očekávej hromadu nových známých, zážitků a dobrého jídla – přece se po focení nevyhodí! 😏 A také se budeš učit od zkušených profíků, což můžeš využít v případné budoucí sólo marketingové kariéře.

Kiduo_Sensa_nabor1.jpg
Kiduo_Sensa_nabor2.jpg
 

Vidíš se v Kiduo?

Vyplň Google dotazník a řekneme si víc: