


... je původem designérka a art directorka, která vedla grafické týmy, například ve vydavatelství Economia. Později však chtěla proniknout hlouběji k myšlenkám, kterým dávala vizuální podobu. Přes marketingovou strategii pro e-shop Kulina a brand management pro síť restaurací Ambiente se postupně dostala až ke konzultantství v oblasti strategie značek a ideálního zákaznického zážitku.
Momentálně studuje aplikovanou psychologii, která doplňuje její specializaci o hlubší pochopení zákazníků i zaměstnanců. Přednášela na konferenci BRANDstorming, za Lovebrand byla odborným garantem konference Brand Restart.
Psychologii i konzultantské zkušenosti uplatňuje také v rámci individuálního kariérního poradenství.
...je nenápadný požitkář, estét a stratég. Čtyři roky vedl marketingový tým pečující o značky Ambiente a jejich komunikaci, v karlovarském Grandhotelu Pupp implementoval nový vizuální styl značky. Vystudoval marketing a PR na Univerzitě Karlově.
Rád se obklopuje značkami, ale ještě raději vytváří zážitky pro jejich zákazníky. Jeho specializací jsou zakázky, které vyžadují koordinaci více kreativních disciplín (architekti, grafici, copywriteři), protože při nich může uplatnit svou schopnost dovést lidi s různými názory ke společné shodě. Přednášel na konferencích HOREKA, Popai nebo Brand Restart.
Aktuálně pomáhá klientům v rámci studia Kiduo.