Vyhledat
  • Filip ½ Kiduo

Pandemie rušení rezervací

Z rezervačního systému vám přímo před očima mizí hosté a vy v duchu počítáte, kolik vás to bude stát. Je způsob, jak tuto ztrátu zmírnit? Sepsali jsme několik tipů, jak zákaznický zážitek udržet na úrovni i v těžkých časech. A držíme vám palce!


  1. Zastavte PPC reklamu a propagaci na sociálních sítích zacílenou na trhy, které jsou dotčené omezeními v cestování. Zaměřte je naopak na věrnou a místní klientelu.

  2. Všem hostům, kteří drží své rezervace, pošlete jako dárek voucher na zážitek ve vašem hotelu (masáž, vstup do SPA, upgrade na prémiovější pokoj, ...).

  3. Sledujte jen ověřené informace a pokyny zdravotnických a státních organizací. Přehled zdrojů najdete např. zde: http://bit.ly/overene-zdroje-korona.

  4. Proškolte personál na krizovou komunikaci o nebezpečí koronaviru. Když bude někdo rušit rezervaci s tímto argumentem, komunikace všech musí byt jednotná, dostatečně erudovaná a přesvědčivá.

  5. Posilte room servis, abyste kompenzovali omezenou otvírací dobu restaurací a kaváren hotelu. Informujte o tom hosty hned po check-inu.

  6. Hosty, kteří jsou na místě, nevystavujte mediální panice, přijeli si k vám odpočinout. Místo denního tisku nabízejte lifestylové měsíčníky a nenechávejte v recepci puštěnou televizi se zpravodajskými kanály.  

  7. Přes veškerou nervozitu využijte útlum v obsazenosti k odkládaným rekonstrukcím a školení personálu. Zlepšení zákaznického zážitku vám přinese spokojené zákazníky, až se situace uklidní.

246 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše