Filip ½ Kiduo
Pandemie rušení rezervací
Z rezervačního systému vám přímo před očima mizí hosté a vy v duchu počítáte, kolik vás to bude stát. Je způsob, jak tuto ztrátu zmírnit? Sepsali jsme několik tipů, jak zákaznický zážitek udržet na úrovni i v těžkých časech. A držíme vám palce!
Zastavte PPC reklamu a propagaci na sociálních sítích zacílenou na trhy, které jsou dotčené omezeními v cestování. Zaměřte je naopak na věrnou a místní klientelu.
Všem hostům, kteří drží své rezervace, pošlete jako dárek voucher na zážitek ve vašem hotelu (masáž, vstup do SPA, upgrade na prémiovější pokoj, ...).
Sledujte jen ověřené informace a pokyny zdravotnických a státních organizací. Přehled zdrojů najdete např. zde: http://bit.ly/overene-zdroje-korona.
Proškolte personál na krizovou komunikaci o nebezpečí koronaviru. Když bude někdo rušit rezervaci s tímto argumentem, komunikace všech musí byt jednotná, dostatečně erudovaná a přesvědčivá.
Posilte room servis, abyste kompenzovali omezenou otvírací dobu restaurací a kaváren hotelu. Informujte o tom hosty hned po check-inu.
Hosty, kteří jsou na místě, nevystavujte mediální panice, přijeli si k vám odpočinout. Místo denního tisku nabízejte lifestylové měsíčníky a nenechávejte v recepci puštěnou televizi se zpravodajskými kanály.
Přes veškerou nervozitu využijte útlum v obsazenosti k odkládaným rekonstrukcím a školení personálu. Zlepšení zákaznického zážitku vám přinese spokojené zákazníky, až se situace uklidní.