top of page
FullSizeRender.jpeg

Autodraft je odborný prodejce ojetých aut, který se specializuje na auta koncernu Volkswagen. Inovativním přístupem k jejich výběru a prodeji odbourává strach veřejnosti z nákupu a vlastnictví ojetin.

Brand manažer Autodraftu Ondřej Klos se na nás obrátil s potřebou porozumět lépe cílové skupině a ujasnit si, jak naplňovat její očekávání a komunikovat s ní.

Nezbytným podkladem pro porozumění motivacím cílové skupiny se pro nás stal kvalitativní výzkum realizovaný formou onlie focus group za pomoci spřátelené výzkumné agentury Makevision.

Na základě vhledů z výzkumu a workshopu s vedením Autodraftu jsme společně identifikovali a popsali čtyři zákaznické skupiny, které se o ojetiny zajímají z rozdílných důvodů. Překvapila nás například skupina Fanoušků, kteří sice nemusí být v současnosti zákazníky (= aktuálně nezvažují nákup), jsou ale důležitými influencery, kteří k Autodraftu vodí další klienty.

Definici cílovky a jejích podskupin jsme vytvořili v rámci širší spolupráce s týmem Autodraftu na poznání a popsání jeho značky.

„Mám na stole jednu hodně ošoupanou knížku. Je to brand book Autodraftu od Filipa a Zuzky. Je to kuchařka a antistresové omalovánky v jednom. Hlavně ale perfektně funguje jako příběh. Detailně vykreslené postavy (zákazníci), zápletka (vize), rozuzlení (mise) i všechen děj mezi tím (komunikační pilíře), který drží postavy ve hře. Díky práci Kiduo víme, co děláme dobře a kde jsme dřív ztráceli čas. A hlavně, co dělat dál.


Ondřej Klos

brandmanager Autodraftu 

Ondřej Klos.png

„Zjišťovali jsme, jak se lidé rozhodují při nákupu ojetého auta. Z různých koutů republiky jsme do online diskuze pozvali lidi, kteří zapadali do profilu zákazníků Autodraftu. A zaskočilo nás, že se každý z nich už někdy při nákupu automobilu spálil. Výzkum přinesl hodně dalších vhledů, ze kterých mohlo čerpat i Kiduo.


Honza Páv

spolumajitel výzkumné agentury Makevision 

bottom of page