Martin Rous z brněnského bistra Manya nás oslovil, abychom mu pomohli s designem zákaznických zážitků nově vznikajícího podniku. Než se do toho ale pustíme, byla potřeba vyřešit logo – na stole leželo od grafika několik verzí, ale žádná z nich majitele nechytla za srdce.

Proto jsme nabídli naši oponenturu stávajících verzí a odbornou konzultaci toho, kam by se další návrhy měly vyvinout. Nakonec na náš popud došlo i k drobné úpravě zápisu značky a výslednou verzi vidíte nahoře.

Manya_reserse k logu.png

Naše rešerše k jedné z předchozích verzí loga – až nápadně připomínalo logo globálního řetězce s rychlým občerstvením. Pro značku lokálního výběrového sushi bistra to rozhodně nebyla vhodná asociace.

I další verze měla pár anatomických a grafických neduhů...

„Stále jsme nemohli přijít na to, proč nám naše logo a branding nesedí. Rozhodli jsme se oslovit dvojku Kiduo. Obratem jsme dostali podrobnou analýzu loga, podněty na zlepšení a praktická doporučení. Oceňujeme rychlost, profesionalitu, jejich zkušenosti z praxe i používání selského rozumu. Všechna jejich doporučení vedla k rozhodnutí, za které jsme opravdu rádi. Těšíme se na další spolupráci.“

Martin Rous

Spolumajitel bistra Manya 

Manya_Martin.jpg
Manya_post.png

A takhle Martin na Facebooku popisuje dlouhou cestu za dokonalým logem, kterou jsme měli možnost urychlit a ušetřit tak majitelům nervy, čas i peníze...